DIA DE LA PAU GENER 2013

NADAL 2012 DESEMBRE

viernes, 4 de noviembre de 2011

MICRORELATS DE POR 2011-2012 GUANYADORS DE 5º E. PRIMÀRIA


LA CASA MISTERIOSA

Una vez, mis amigos y yo íbamos pasando por las casas hasta que vimos una casa terrorífica y decidimos entrar, tocamos la puerta y se abrió sola, estaba toda oscura llena de telarañas y nos dimos cuenta que era un orfanato.

Eran unos niños y niñas muy malos y se murieron al final.
Luisa, Macarena y yo escuchamos ruidos de cadenas y no sabíamos que era y al final lo estábamos escuchando todos.

Luisa y yo nos chocamos con una puerta, y ahí es donde estaban los niños muertos, y se encendieron las luces y todos dijimos: “AAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!”.

Y estaba todo muy feo. Vimos a zombis andantes, los niños muertos. Alba y yo gritamos y los demás no porque se estaban meando encima del miedo que tenían, y se fueron los monstruos y no supimos más de ellos.



Sonia Blanco Gimeno 5ºA


LA CASA ENCANTADA

Fa molt de temps, un dia de fred i tormenta, un xiquet que es deia Tristan anava tots els anys a posar flors en la tomba de son pare quan era 1 de novembre.

Però aquell 1 de novembre no va ser com altres anys.
Hi havia una casa en el cementeri, el xiquet va colpejar tres  vegades i la porta es va obrir a soles, hi havia una dona a terra morta.

El xiquet es va asustar molt i se’n va anar corrent, però la porta estaba tancada. El xiquet no va tindre més remei que quedar-se a dormir dins la casa. Quan va anar a gitar-se, no podía dormir pensant que la casa estava encantada.

Al matí següent,quan va obrir els ulls, el xiquet va vore a son pare. I es que el pare no estava mort, li havien culpat de l’assassinat de la xica que es va trovar Tristan a terra. I es va tindre que ocultar per a que la policía no li ficara en pressó.

Tristan es va asustar i va eixir corrent pensant que com podía vore a son pare si estava mort. Però es va parar i va pensar que a lo millor el seu pare no estava mort i tenia que ajudar-lo a descubrir a l’assassí de la dona. ¡De sobte! Es va despertar d’aquell malson al notar que el seu pare li despertava.

Belén González Giner 5ºB

No hay comentarios:

Publicar un comentario